Prima dagje

18 september 2017

Zondag, redelijk weer en zowel een productief als een qualitytime dagje, heerlijk! Vanmorgen langzaam opgestart en ontbeten met vers fruit. Opa en oma overgehaald om mee te gaan zwemmen in Lisse. Tot en met de lunch qualitytime met de kids! Via de gamma naar huis, want de muurverf was op. Hadden ze de 10 liter flink in de aanbieding...dat worden nog heel wat muren witten ;)
Vervolgens de tuin in, lekker spelen en ondertussen ook het konijnenhok onder handen genomen. Om vervolgens voldaan op de bank te ploffen met een lekker visje en roerbakgroenten. Uiteraard als pressiemiddel een bijzonder lekker toetje.
's Avonds met River toch de woonkamer weer terug omgegooid en een knus speelhoek achter de bank gecreëerd. Zo benieuwd wat je er van vindt!
Nu is het 00.01uur en ik besef dat ik afgelopen nacht (21.30-7.30uur) misschien wel te lang geslapen heb. Al is dit bedtijdstip niet zo slim, want ik moet komende week 4 dagen werken. Afgelopen week en de week ervoor ook al overuren gedraaid, de zomer is overduidelijk voorbij op het werk en ik kom nog tijd te kort om alles weg te werken! En ik was nog wel van plan geweest een beetje vrij te nemen... Maar nee de kids en ik zitten gewoon in ons normale ritme, niks vakantie... behalve dan het wegzwijmelen bij de heerlijke foto's die we van jullie te zien krijgen. XX nog 6 nachtjes XX
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl