Bijna weekend

9 september 2017

Hoi liefie, gisteren een lange en gekke werkdag gehad, een cliënt was met fiets en al in de sloot gevallen en op de eerste hulp terecht gekomen... Gelukkig kon ik s'avonds zo aanschuiven. Koos&Inge hebben de hele dag opgepast en tortilla's gemaakt. Gezellig samen gegeten. Arthur heeft sinds je weg bent iets nieuws met naar bed brengen, na 5 min roept, jammert of huilt hij nog iets en dan moet ik nog een keer naar boven, dikke knuffels uitdelen. Eerst met mijn stem en daarna met een zware 'papastem'. Daarna valt ie bijna gelijk in slaap.
Hij vond het wel wat onwennig in Lisse, maar ze hebben het heel gezellig gehad.
River heeft met Amber en de Schleich hier gespeeld. Het heeft de hele dag gegoten, lijkt wel in een klap herfst hier. Vannacht alle ramen en roosters dichtgedaan tegen de winderige herrie.
We hebben een lekker vol weekend voor de boeg. Nu lekker aan de croissants en nog even in pyjama. Ondertussen genietend van alle foto's en filmpjes die gedeeld worden van jullie avontuur! Scouting overvliegen was vanmorgen. Alle data voor de kampjes genoteerd! Daarna nog ff een bakkie bij Floor gedaan in Hoofddorp. Arthur heeft vandaag niet helemaal zijn dag, 2 keer gebeten, River en een onbekend kindje bij Floor, zo vervelend. Af en toe hoor ik hem over buikpijn, maar eten doet ie wel. Iets met gevoelens die hij niet kwijt kan ;)? Met River heb ik het best regelmatig over 'hoe voel je je nu' n.a.v. ons gesprek bij Grobbels. Ook River vraagt naar mijn gevoel soms! Tussen 16-19 was het hier thuis American party ;) Alle mama's en kids hadden iets lekkers meegenomen en we hebben samen gegeten. River&Marieke hebben ook nog een geblinddoekt proeverijtje geregeld. Van kokosnoot, Turks fruit, tapenade, zilveruitjes, dadels, zure matjes en nog meer. Nu voldaan op de bank. Wijntje en een serietje voor mezelf. XX