Zondag

17 september 2017

Ik heb al een paar dagen niet geschreven. Donderdag en vrijdag waren volle werkdagen. Donderdagavond heb ik nog even een theetje gedaan bij Annelies en over de burendag en Halloween gesproken, maar om 22uur ben ik al afgetaaid.
Vrijdag is Arthur weer bij Koos & Inge geweest en 's avonds hebben ze lekker bloemkoolnasi gekookt. Voor hun een eerste keer :) Toen mijn ouders de deur uit waren heb ik nog een film liggen kijken....toen was het half 1 toen ik naast River kroop... oeps...
Zaterdagochtend helaas jouw belletje net gemist... River met de auto naar de scouting gebracht vanwege de regen. Ze hebben kennismakingsspelletjes gedaan. Ik ben thuis verder gegaan met schilderen. Na de lunch zijn we met Frederieck en de kids naar Monkeytown geweest. Arthur en Lizzy mochten met een muntje een badeend grijpen en River en Timo mochten lasergamen. Er was ook nog even een blacklight verlichte kinderdisco. Geslaagde middag! Thuis lekker lasagne gegeten. River heeft bij mij gelogeerd en ik ben om half 10 maar gelijk mee gegaan naar bed, wel zo gezellig en ik kon het gebruiken ;)
Vandaag een lijstje vol plannen, ben benieuwd wat er van terecht gaat komen dat schrijf ik in mijn volgende blogje.
P.s. volgens mij mis ik iets in jullie blog? Ik hoorde van Fre iets over politie?? :) Wel alles vertellen hoor. Heb jij ook nog gehiked of gezwommen? Waar slapen jullie vannacht?
Op de ladiesapp hebben we gisterenavond het aftellen gestart, volgende week naar Schiphol :D