Nog 2 weken

10 september 2017

Vannacht heb ik bij River gelogeerd. Nog 2 weekjes met zijn drietjes thuis. De aftelkalender wordt elke dag bijgewerkt.
Je krijgt de groetjes van de familie Zandbergen-Beugeling, vanmorgen waren we op Jente's verjaardag. Arthur kreeg ook nog iets leuks mee, kijk maar bij de foto's.
River is de rest van de zondag op het partijtje van Quinty, trampoline springen en zwemmen!
Arthur en ik hebben een rustig huis middagje, lekker hangen, beetje rommelen en samen spelen. Wie komt me nu te hulp als ik zo'n achtpoot aantref in huis?? ;) Zondagmiddag kreeg ik ineens de geest. Buurvrouw Annelies appte een foto van de zojuist geschilderde woonkamer in taupe ipv donkergrijs. Ik ben geïnspireerd de schuur ingedoken en op zolder achter het luik. De zithoek van de woonkamer naar voren gehaald... misschien laten we dat wel zo, voelt erg knus! De randjes afgeplakt van het raam tot aan de deur naar de hal. En samen met Arthur heb ik de eerste strepen wit gekliederd. Toen hij op bed lag heb ik de helft gedaan. Toen was het last genoeg....en ik enigzins high van de verflucht.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade