Dinsdag

5 september 2017

Voor jou een lange lange zit...
Hier thuis een prima dagje eigenlijk. Vrij van werk. Jeanette kwam vanmorgen spontaan even op de koffie, zo lief! Ik heb genoten van het huis voor mezelf al was werken misschien een handigere afleiding geweest.
Ik heb heel veel huishouden kunnen doen, resultaat & ook afleiding tegelijk. River uit school gehaald en mee geweest naar paardrijden. Met z'n drietjes Amerikaanse hamburgers gegeten. Kids in bad en naar bed.
De hele dag wel een knoop in mijn maag gehad...kan ik je nu al missen? Of is het spanning? Op de damesapp werd de landingstijd genoemd en nauwlettend in de gaten gehouden of er al een teken van leven was. De kinderen hadden hier duidelijk ook behoefte aan...
Arthur vroeg van alles! Of je al in Amerika was. Of ja al gevist hebt met de hengel die hij je heeft zien inpakken. De knoop in mijn buik werd alsmaar erger. Tot je verlossende berichtje. Zelfs met foto's! Heerlijk aan de pizza lunch /laat diner. Een lange tussenstop. Vannacht als ik hopelijk dromenland bereik, vlieg jij verder van Chicago naar Las Vegas. Tot morgenochtend mop. XX